dimarts, 20 de juliol del 2010

10J la mani.



A 10 dies de la manifestació del 10J moltes noticies, comentaris, valoracions s'han fet al respecte. El mes important que s'hauria de destacar es la unitat dels partits catalans que estan fent front comú per l'estatut i rebutgen la retallada del TC.

M'agradaria dir que la manifestació convocada per OMNIUM CULTURAL i de la que el President Montilla va demanar la col·laboració , no era una crida a l'independencia com molts mitjans han volgut vendre a la resta de l'estat, era una crida per a defensar el dret de decidir del poble català, en aquesta manifestació pacifica i va pogué anar tot el món que volgués dir la seva i cridar prou !!.

Molts polítics de totes les forces catalanes i moltes persones de tots els àmbits de la societat catalana estaven units com en poques vegades per reclamar per el poble de Catalunya.

En va cridar d'allò mes l'atenció quan feien un cafè i esperàvem el començament de la marxa el següent comentari d'uns senyors a la barra del bar :

- Noi, jo vaig estar a la mani del any 77 fa més de 30anys i encara estem reclamant lo mateix a l'estat espanyol, mes autogovern.

- Altre declaració que en va sorprendre va ser les d'en Lluís Llac

"Estic fins el collons que cançons meves dels 70 acabats de sortir de la dictadura encara tinguin vigència i siguin vives."

- En fi com deien unes senyores de les terres de l'Ebre, demà hi direu

que son vuit o deu !!! Com sempre.

El més important es que el poble va pogué dir la seva i això no agrada a un sector d'Espanya i dels seus polítics rancis.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada